keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kiva päivä!



Tänään olen viettänyt aikaa kirpparilla ja lankakaupassa. Poikkesin KudokeGalleriassa ihan extempore ja ostin sieltä nro 3 neliskanttiset lyhyet puikot sekä Marks & Kattensin Eco Bomull -alekeriä. Ajatuksena on tehdä liivi, jonka malli oli edellisessä Suuri Käsityö -lehdessä. Ihanaa! 

Tämä on aika merkillistä, että edelleen on melkoinen neulomisvimma (neuloosi) päällä, vaikka on tulossa kevät. Yleensä minulle käy niin, että into laskee kesäksi ja vasta syksyn iltojen pimetessä käsityökuume nousee. Ja sitäpaitsi ensi viikolla minut päästetään irti Turun Lankamaailmaan, niin olen siitäkin ihan fiiliksissä. Mutta täytyy koittaa pitää järki päässä! Huh.  

Niistä kirpparilöydöistä sen verran, että Poikaanen sai sadetakin eurolla, Benettonin collegeasun kahdella, seitsemän bodya ja muutaman kauluspaidan pilkkahintaan sekä autolelun. Kirpparireissun saldo oli pussillinen tavaraa, 15€ köyhempi kukkaro ja löydöistään riemuitseva minä! Eikö olekin totta, että ihmiset ovat paljon onnellisempia kirpparilöydöistä kuin kaupan ostoksista?  

2 kommenttia:

  1. Mä oon onnellinen kaikista uusista hankinnoista! :) Ja tuosta neuloosista... Omani hiipui jossain muiden kiireiden lomassa, mutta sun inspiroimana ostin juuri uusimman Novita -lehden, jossa oli myös kesään sopivia ohjeita. Koska kiire tuntuu vaivaavan edelleen, tähtään kesään 2014... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan saa kesäksi valmiiksi, niin ei väliä mikä kesä on kyseessä! =)
      Hienoa, että sait innostuksen takaisin ja mahtavaa, että myös minun kirjoitukseni kuuluu inspiroitumiseesi!

      Poista