keskiviikko 24. tammikuuta 2018

Paluu

Lähes kaksi vuotta blogihiljaisuutta rikotaan nyt. Monenlaista on tapahtunut tänä aikana! Isoin ja ihanin asia on, että sain viime vuonna toisen pojan ja olen nyt kahden ihanan poikaasen äiti. Poikamme syntyi n. 1,5kk etuajassa minun vaikean raskausmyrkytyksen (pre-eklampsia) vuoksi. Poika oli sairaalassa 5 viikkoa, mutta silti kaikki on mennyt tosi hyvin. Poikamme kasvaa hienosti ja oppii uusia taitoja koko ajan. Olen kiitollinen ihanista pojistani ja arjesta, jota vietämme. 

Näinä lähes kahtena vuotena olen neulonut hävettävän vähän. Pari pipoa, ehkä muutamat sukat ja vauvasetin. Eipä oikein muuta, noloa! Nyt on korjausliikkeen paikka ja aionkin ryhtyä tuhoamaan lankavarastojani, että saadaan tällä hetkellä vierashuoneena toimivan huoneen kaapista tilaa Poitsun vaatteille ja tavaroille. Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritys on oltava kova! 

Eilen lähti matkaan ystäväni vauvalle ja hänelle itselleen junasukat. Aikuisten junasukat oli ihan kivat neuloa. Aika onnistuneet niistä tuli. Lankana Lankavan keltainen Alli sekä ruskea Teeteen Salla. Alli kului kokonaan, jes! Vähän jäi jäljelle vauvan sukista harmaata Novitan Woolia. Aikuisten junasukkien ohjeen löysin täältä

Vauvan junasukat

Aikuisen naisen junasukat

2 kommenttia:

  1. Hienot! Aikuisten junasukkia en olekaan nähnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Hassua oli tehdä junasukista niin isot kun yleensä vain vauvoille olen noita neulonut =)

      Poista